2011-11-02 18:48:22
Filed Under: Frågestund

Frågestund, igen!

Hej på er! Ja de flesta läsare hade väldigt många frågor förra frågestunden och jag tänkte då, varför inte ha en till? Fråga på, så många frågor ni vill!
Frågestunden avslutas någon gång nästa vecka! Fråga på nu så jag vet att mina läsare faktiskt finns! KOM IGEN NU! Jag är nästan säker på att ni har lite frågor där innerst inne!

:-) ♥ (Frågan skriver du givetvis i en kommentar, har du flera skulle det vara bäst om du skickade i olika kommentarer, men det går bra med samma)



Postat av: Amanda.

Undrar hur gammal Noah Munck är och när han fyller år. :)

2011-11-04 @ 21:34:17
Postat av: Amanda.

En till fråga , När kommer Ariana Grande's Album ut och vad heter albumet?:)

2011-11-04 @ 21:36:46

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: