2011-10-28 22:51:01
Filed Under: iCarly

Bli Sam i Halloween

Så här blir du Sam Puckett i Halloween!

Vi fick ett email från ett fan som frågade hur man blir Sam i Halloween! Som hennes allra bästa vän i universum (på gott och ont) känner jag att det är jag som kan berätta EXAKT hur du gör din Sam Halloween kostym SUPER trovärdig. Eftersom Sam vägrade att posera med en bild har jag klätt upp min Ukrainske granne, Darina från 7e våningen, som Sam.

Det här behöver du:

1. Cargo pants som inte är riktiga PANTS men inte heller SHORTS. Bara en knäpp mitt-i-mellan längd. Vi kallar dom SHANTS

2. High-top sneakers med vidrigt mönster, helst stjärnor eller graffiti

3. Mönstrad t-shirt med kortärmad jacka över.

4. Långhårig, lockig och blond peruk eller extensions

5. Sams klarblå fjärrkontroll

6. En GIGANTISK skink sandwich

7. En tuff och dålig attityd

Ta på dig kläderna, bär med dig fjärrkontrollen, håll din sandwich -- ÄT DEN INTE, och leta reda på en kille som ser ut som Freddie som du kan förolämpa hela kvällen. Grattis, du är Sam! Du kommer troligtvis inte göra något produktivt under hela natten och kanske hamnar du i fängelse!

Ha så skoj.

 



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: