2011-10-14 17:29:23
Filed Under: Frågestund

Frågestund Svar

1. vilka andra kändisar tycker du om ? -JEDWARD! ♥ Älskar killarna! JEDHEAD HÄR!

2. När började du gilla icarly ? - Jag kommer faktiskt inte ihåg ;)

3. Har Miranda någon pojkvän ? - Nej, hon är i skrivande stund singel

4. vet du om de kommer bli någon icarly film ? - Det har jag inte hört någonting om tyvärr

5. vilken är din favorit låt av Miranda och Jennette ? - Det måste bli Generation Love och Dancing Crazy

6. Har du någon annan blogg ? - Ja, dom heter www.distortion.webblogg.se och www.jedwardsverige.webblogg.se

7. Vilket är ditt favorit icarly avsnitt ? - Hrm.. svårt svårt! Det måste nog bli iOMG! :-)
8.Är Nathan & Jennette tillsammans på riktigt också ? för dom verkar göra ganska mycket tillsammans ;) ♥ - Nej, enligt källor och dom själva är dom bara vänner, fast man vet ju aldrig ;)

9. Men tycker du passar ihop sam och Freddie, carly och Freddie?
- Jag vet inte riktigt, båda passar :-) 

10. Kan jag hjälpa med din blogg? - För tillfället tar jag tyvärr inte in några gästbloggare och har inte funderat på att göra heller, så tyvärr...

11. Vad tycker att Freddie ska göra slut med sam eller ska vara ihop med carly? - Jag tycker Freddie och Sam kan vara tillsammans, dom är gulliga ihop och är spännande att följa :-)
12. Vem har gjort din design ? Den är jätte fin - www.justdoiit.blogg.se har gjort headern, grunden är från en desing på bloggdesign.nu och sen har jag gjort lite. Tack förresten! :-)

13. Har du någon gång träffat Nathan, Miranda eller Jennette ? - Nej, tyvärr har jag ju inte det, dom har ju näst intill aldrig varit i Sverige och jag inte i USA

14. Vem tycker du mest om i iCarly gänget ? - Carly kanske, hon är söt, snäll och bra

15. Vet du om Miranda kommer komma till Sverige någon gång ? - Dom har ingenting planerat, men Miranda var här i vintras och spelade in en låt, men inget mer. Hon var bara här någon dag.

16. Om hon skulle komma till Sverige och ha en konsert här, skulle du gå på konserten ? - Självklart! Skulle inte ni? :-)
Tack för alla roliga och bra frågor! Om det framöver är något ni undrar över, tvivla inte utan skriv en kommentar eller klicka in i min blogresponse! ♥


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: