2011-10-07 22:17:17
Filed Under: Frågestund

Frågestund!

Nu tänkte jag starta frågestund! Man kan fråga vad som helst om iCarly! Eller ja, något annat kan du väl också fråga om, ifall du känner för det.
Sätter inget datum för hur länge man kan fråga, men hela helgen åtminstonde. Blir nog lite längre ändå.

Kom igen och fråga på nu, jag vill ju veta att jag har läsare!
Då vet jag på en ungefär hur mycket de känns som jag ska uppdatera OSV.

FRÅGA FRÅGA FRÅGA! BARA LÄMNA EN KOMMENTAR, ELLER  TVÅ, ELLER TRE!

Postat av: Ellen

1. vilka andra kändisar tycker du om ?

2. När började du gilla icarly ?

3. Har Miranda någon pojkvän ?

4. vet du om de kommer bli någon icarly film ?

5. vilken är din favorit låt av Miranda och Jennette ?

6. Har du någon annan blogg ?

7. Vilket är ditt favorit icarly avsnitt ?

2011-10-08 @ 11:09:12
URL: http://ellenlindgrenn.blogg.se/
Postat av: Ellen

Är Nathan & Jennette tillsammans på riktigt också ? för dom verkar göra ganska mycket tillsammans ;) ♥

2011-10-09 @ 14:56:22
URL: http://ellenlindgrenn.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: