2012-01-08 22:01:34
Filed Under: iCarly

Ny novell, hjälp mig då!?

Tänkte börja skriva en novell till! Vore grymt kul!
Men jag har inga ideer!

Ge mej en rubrik och en kort smart handling! Tack på förhand! ♥

Ps. ju fortare jag får en ide, ju fortare blir de ny novell!

Har fått någon bra idé redan men det är roligare och bättre med fler så jag kan bygga på! Då kanske den blir dubbelt så bra! :)

Postat av: Rima

kanske att gibbie blir kär i sam som typ inte gillar han på det sättet och försöker komma undan typ och kanske slår honom lite vad vet jag?:) kom inte på nån rubrik men hoppas detta hjäpte dig för det var det enda jag kom på haha

notera att jag skrev in två bloggadresser ;)

Postat av: Gabriell.

Typ att Missy är tillbaka och Dom ger henne en andra chans och nu typ försöker hon bli av med Freddie eller nån istället.. Eller nått. :p Har ingen aning men typ.. aa. Hoppas du börjar skriva den snart.. ;)

2012-01-10 @ 21:48:59
URL: http://gossipaboutit.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: