2012-03-17 12:28:56
Filed Under: Frågestund

FRÅGESTUND!

Eftersom jag alldeles nyligen började blogga regelbundet igen tänkte jag ha en liten frågestund att kicka igång det hela med...

Så har ni några frågor! Skicka dom här i kommentarsfältet!
Skriv namn (ni får kommentera anonymt om ni vill), bloggadress (om ni har), och såklart eran fråga/frågor

FRÅGA PÅ NU, Så mycket ni vill!
Avslutas nästa vecka tror jag...





Postat av: Ellen

Förlåt att jag inte har läst din blogg på ett tag, kollade förut men då skrev du inte och då har jag glömt kolla ifall du har börjat igen ;)

1. Vad är Mirandas riktiga instagram ?

2. Vilken är din favorit låt av Miranda och Jennette ?

3. Kan Nathan sjunga ?

4. Vad är Mirandas favorit färg ?

5. Vems stil tycker du mest om, Jennettes eller Mirandas (i verkligheten) ?

Kram <3

2012-03-31 @ 00:26:48
URL: http://ellenlindgrenn.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: