2012-04-26 18:09:48
Filed Under: Frågestund

Svar på frågestunden!



Frida. om STÄLL ERA SISTA FRÅGOR TILL FRÅGESTUNDEN!:
Är Miranda eller Jennette tillsammans med någon?

Sv; Båda uppger sig vara singlar för tillfället!




Anonym om Glöm inte bort frågestunden!:
Har hört att Jennette ska få en egen show, Jerry med för den delen. & Miranda ska väl plugga? Men vill veta vad Nathan ska göra? & om säsong 6 är den sista? :)

Sv; Det stämmer bra att det börjar ryktas om att Jennette ska få sin egen show, och även Jerry ja!
Vad jag vet så ska Miranda plugga vidare och vad det gäller för Nathan så vet jag tyvärr inte riktigt, jag har inte hört något om honom just. Tyvärr tror jag att säsong 6 kan bli den sista då det ryktades från början om att säsong 5 var den sista, men är inte helt säker.




Ida om Glöm inte bort frågestunden!:
när skapade du din blogg?
IP: 83.251.252.120
Ida om Glöm inte bort frågestunden!:
när skapade du din blogg?

Sv; Jag startade den här bloggen den 4 december 2010





Seddie-fanet. om Sista chansen att fråga i frågestunden:
Giller du Creddie eller Seddie mer?:]

Sv; svår fråga för mig, jag tycker båda är väldigt söta ihop!


Ellen om FRÅGESTUND!:
Förlåt att jag inte har läst din blogg på ett tag, kollade förut men då skrev du inte och då har jag glömt kolla ifall du har börjat igen ;)
1. Vad är Mirandas riktiga instagram ?
2. Vilken är din favorit låt av Miranda och Jennette ?
3. Kan Nathan sjunga ?
4. Vad är Mirandas favorit färg ?
5. Vems stil tycker du mest om, Jennettes eller Mirandas (i verkligheten) ?
Kram <3

Sv; Det är helt lugnt, och ja nu har jag börjat blogga igen!
1. Mirandas riktiga instagram hittar du HÄR
2. Min favoritlåt av Miranda är nog Kissin U och av Jennette är det nog Not that far away
3. Det vet jag inte, men han satsar ju i alla fall inte på någon sångkarriär ;)
4. Mirandas favoritfärg är lila
5. Jag måste säga Mirandas!





TACK TILL ER ALLA SOM FRÅGAT OCH JAG HOPPAS NI FÅTT SVAR PÅ ER FRÅGA!
Kram till er alla mina bloggläsare!




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: