2011-12-23 10:36:16
Filed Under: Novell

Please Forgive Me 10

Jennettes perspektiv

Miranda betraktade mig och Nathan där vi satt på toalett golvet. Nathan lät lite nervös när han klämde fram orden

-          Så… du förlåter oss? Frågade han.

Vi satt spända och tittade på Miranda, som drog en djup suck.

-          Ja, ja det gör jag. Sa hon och log med hela ansiktet.

Vi kastade oss på henne och vi kramades länge.

Nathans perspektiv

Vi hoppade in i min bil och åkte mot LA city.

Jag tittade på tjejerna som satt i baksätet med solbrillorna på och håret fladdrandes i vinden. Dom tjöt och jag skrattade.

Miranda och Jennette älskar verkligen att åka utan tak.

Just som vi hade som roligast med hög musik kom jag och tänka på en sak…

Hur blir det mellan mig och Miranda nu då? Vi har ju knappt gjort slut än? Eller…? Det enda jag vill ha just nu är Miranda, man kan ju alltid hoppas och… Jag rycktes ur mina tankar av att Jennette skrek:

-          Stanna här!

Vi stannade utanför en modern klädbutik av dyraste slag och tjejerna hoppade glatt ur bilen och sprang in i butiken.

Jag steg ur, låste min bil och gick in jag med.

De båda sprang runt mellan hyllor, lådor, bänkar, galgar som galningar.

Vi gick utmattade ut från butiken efter en timme, både Jennette & Miranda höll i stora kassar med kläder och skor. Allt fick knappt plats i bilen.

Efteråt stannade vi till på ett mysigt fik och vi bestämde oss för att prata.

-          Är allt lugnt nu Miranda? Frågade Jennette och tog hennes hand.

-          Ja… jag litar på er. Sa hon försiktigt.

Jag och Jennette log mot varandra och sedan mot Miranda.

-          Ni är mina bästa vänner och det skulle bli så fel om vi bara skulle bråka. Sa Miranda och slickade på sin glass.

-          Mm, precis! Höll Jennette med.

Jag sa ingenting, ”bästa vänner”… men jag och Miranda var ju tillsammans? Jag kände mig otroligt förvirrad.

-          Men Miranda… sa jag. ”hur blir det mellan oss nu då?” Fortsatte jag nervöst.

-          Äh, glöm det. Vi är vänner! Sa Miranda glatt.

Efter de orden gick mitt hjärta i tusen bitar…


Vad tycker ni? Och hur tror ni det kommer sluta? Det får ni veta i nästa kapitel, som kommer vara det sista... :( Det kommer ut imorgon, som min julklapp till er ♥

Postat av: Ellen

Åh va bra ! :D



Min blogg (selenagoomezz.blogg.se) är nominerad i bästa Selena Gomez blogg i "christmas blog awards" på thegomez.blogg.se och det skulle vara jätte roligt om du röstade på bloggen. :D

Här är länken till tävlingen:

http://thegomez.blogg.se/2011/december/christmas-blog-awards-2011.html#comment

2011-12-23 @ 11:34:58
URL: http://selenagoomezz.blogg.se/
Postat av: Amanda.

Hahah, vet inte varför jag började skratta på slutet men, det var iallafall jättebra. :)

2011-12-23 @ 14:18:54

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: