2011-10-10 18:59:22
Filed Under: Frågestund

Glöm inte frågestunden nu!

Nu tänkte jag starta frågestund! Man kan fråga vad som helst om iCarly! Eller ja, något annat kan du väl också fråga om, ifall du känner för det.
Sätter inget datum för hur länge man kan fråga, men en bit in på veckan åtminstonde.

Kom igen och fråga på nu, jag vill ju veta att jag har läsare!
Då vet jag på en ungefär hur mycket de känns som jag ska uppdatera OSV.

FRÅGA FRÅGA FRÅGA! BARA LÄMNA EN KOMMENTAR, ELLER  TVÅ, ELLER TRE!


Postat av: carlysam sveriges största iCarly blogg!

Sv;Alltså råkade ta bort något då försvan den :O

och föresten så har ju jag gjort designen :)

2011-10-10 @ 23:30:33
URL: http://carlysam.blogg.se/
Postat av: Ellen

Har lite fler frågor :')

1. Vem har gjort din design ? Den är jätte fin

2. Har du någon gång träffat Nathan, Miranda eller Jennette ?

3. Vem tycker du mest om i iCarly gänget ?

4. Vet du om Miranda kommer komma till Sverige någon gång ?

5. Om hon skulle komma till Sverige och ha en konsert här, skulle du gå på konserten ?

2011-10-11 @ 16:05:42
URL: http://ellenlindgrenn.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: