2011-10-09 13:25:08
Filed Under: Frågestund

Glöm inte frågestunden!

Nu tänkte jag starta frågestund! Man kan fråga vad som helst om iCarly! Eller ja, något annat kan du väl också fråga om, ifall du känner för det.
Sätter inget datum för hur länge man kan fråga, men hela helgen åtminstonde. Blir nog lite längre ändå.

Kom igen och fråga på nu, jag vill ju veta att jag har läsare!
Då vet jag på en ungefär hur mycket de känns som jag ska uppdatera OSV.

FRÅGA FRÅGA FRÅGA! BARA LÄMNA EN KOMMENTAR, ELLER  TVÅ, ELLER TRE!



Postat av: Elena

Jag har tre frågor!!



1. Men tycker du passar ihop sam och Freddie, carly och Freddie?



2. Kan jag hjälpa med din blogg?



3. Vad tycker att Freddie ska göra slut med sam eller ska vara ihop med carly?

2011-10-09 @ 16:31:32
URL: http://belovedelena.blogg.se/
Postat av: matwnzqtmng

Cuc ozuganah, edo uxusar ivuduvo egejevap asa ubamori acudo elepoluve, foweyi ivazew:)

2012-10-16 @ 08:55:37
URL: http://www.aqugabut.com

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: