2011-10-15 12:16:11
Filed Under: Allmänt

Novell?

Innan jag renoverade bloggen hade jag en novell om Seddie och Creddie, så nu undrar jag... vill ni att jag ska börja skriva en till novell? Vore jättekul men det är ganska mycket arbete så isåfall vill jag veta att det skulle uppskattas!

Så kommentera här neranför, novell / inte novell? Ju fler kommentarer, desto större chans är det att jag skriver en novell :-)

Postat av: Ellen

Ja, jag tycker att den du skrev då var jätte bra så jag tycker att du ska göra det ;) <3

2011-10-15 @ 14:04:40
URL: http://ellenlindgrenn.blogg.se/
Postat av: Amanda.

Ja! Den förra novellen var jättebra,

så jag tkr du ska ha entill. :) Hoppas,

att det blir. :p

2011-10-18 @ 18:45:57

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: