2011-12-26 15:33:37

Svar till Lovisa

KommentarTid 
Lovisa om Please Forgive Me 11: Jag är en ny läsare här (Blev tipsad genom selenagoomezz.blogg.se) och har nu suttit och läst igenom alla kapitel. Jättebra!

*Det mesta ;)
*Kanske kolla lite mer på stavningen, det vart lite missar ibland men annars var den jättebra.
*Alla kapitel var jättebra men jag tror att 4:an eller 5:an var bäst
*Absolut
*Ja, det vart det.

Sen så älskar jag ditt sätt du skriver på. Det är vuxet på något sätt och det blir mycket bättre. Sen är det också väldigt bra att du skriver Miranda, Jennette och Nathan. Blir mera verkligt då eftersom att Carly, Sam och Freddie är påhittat från början.

Jättebra

Sv; Åh, tack jag blir så glad! Det bara ååhh, tack så himla himla mycket! Gud va roligt med lite nya läsare! Hoppas du fortsätter läsa bloggen och att du gillar den! <3


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: